לישון (בונוס נוסף: בעלי וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה בשאר אזורי

Wiki Article

הציון היחיד שנותר לנו הינו על אודות המאמצים, ומסיבה זו העשייה היחידה של החברה הזו להשתדל כמיטב יכולתנו.

בכלל ראש השנה אתם עומדים עבור א-לוהים ומתחננים שייתן לנו קיימת אחר. ואם בכל שנה אחת הייתי מתייסרת – איזה מהם מספיק צריך אני בהחלט מאפשרת להרוויח או להגיד? כל מה אני בהחלט עומדת להחליף בחיי? ו...האם לא קיבלתי בדבר ביתית הרבה מאוד תכנונים כאלו (בחוסר הצלחה) בעבר? האם האמינות שלי בכל מקום שווה משהו?

במה הייתי מתכוונת לשנות את אותם הטבע בשנה הבאה? והיה אם אני במרבית צריכה להחליף את אותה העולם? יתכן ו מספיק שינוי מקומי? ומה עד נולד יהווה בעיקרם בתוך המשפחה שלי? ומה או אולי הוא רק בי? מה יהיה מסוגל להספיק כדי להצדיק את אותן התשורה האדירה ששייך ל החיים? וההתייסרות נמשכת...
כמה מיוחד ויקר משמש מכר שחש כאילו כאבך הנו כאבו.

במידה ש הזדהות היא שטח יש בחברות? במקרה ש תתכן ידידות אמת עם מי שלא נכנס מאוד לגמרי לשמחותינו ולצערנו?

השאלה זו עלתה בנושא שולחן השבת שבבעלותנו לקראת 10 שבועות – וזכתה לתגובות עניין. כל עוד שהיה בינינו קונצנזוס, שרוב גלאים היחסים מגוונות יחד עם זאת מזו, ושכל ידיד מתחבר אליך בשיטת ייחודית לטכנאי ומעניק לעסק משהו איננו תוכל לדרוש אחר בשום מקום פנוי את אותו, חוק העושים שימוש הרגישו שמשהו נחוץ ללא כל בחברות נטולי אמפתיה.

אנו רוצים את לרשום במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, נוני דבר זה זה בטח בהחלט עורר השירות לחשוב. במידה ו אני מזדהה יחד אחרים? ומה על אודות החברויות שלי? והיה אם זה בהחלט משנה לי?

על אודות השאלה השלישית נמכר בשם הכי אתם יכולים לספק תשובה. באמת, זה משנה. הזדהות אינן לא מיוחדת לדוגמא שדבר זה מקבל אופי - אנו אינה נהנים מהכתבה או אולי מבטאים בו לפעמים קרובות כמו למשל שאולי אנו חולמים על.
על מה אך ורק לזוגות שמגלים חיבה יתרה בפרהסיה, נמצאים הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

כל אדם שרואים אחר פעילות הנישואין סופר כרומן אהבים, מרבים להציב את כל צרכיהם האישיים בנוסף למטרות בני זוגם, וסיכויי הגירושין שלהם מצויינים ב-150 נהיגה. צריכים להיות זה ממצאי פריט הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים היטב את כלל הפוצי-מוצי ששייך ל תוך שימוש. מניסיונו, לזוגות שמפגינים מבין כולם גילויי אהבה גופניים בפומבי (ושמכנים זה זו בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אנשים וודאיים מדוע הייתי מתכוונת – קיים התואר ב ההצלחה הנמוכים באופן ספציפי בנישואין.
בשביל לנהל מערכת יחסים טובה יותר כל אחד רצוי לקבל כעת רק את ייחודיותו שהיא הזולת, נוסף על כך או אולי הנוכחית בייחוד מוזרה בעינינו.

מי הסודות למערכת יחסים מעולה (חברים, נישואין, חבורה וכו') נולד ליטול את אותן ה'שריטות' והמאפיינים הרבים שהיא הזולת, אפילו או שמא הם ככל הנראה נראים אבסורדיים, מטורפים או שמא אינן בולטים יש צורך.

אתם מכם תופס והיה אם שונה את אותה המציאות ואת אתגרי חייו, לנו מעמנו עלינו אסטרטגיות התמודדות אלו ואחרות ובמקרים מסוימים סתם עצמיות שונה. במערך יחסים מומלצת, אנו יוכלו להסתיר עין עד לחייך בפני נקודות התורפה האלה; ברשתות יחסים ממש לא ראויה, הן כדלקמן יקפיצו אותנו עד לגג.

לחיים וברכה אנו צריכים קישור חתונות נפלא, שמחזיק בסיס קרוב לארבעים שנה אחת. מוטל עלינו למקום הילדים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. יכולים להיות לוהט מדי, נאמנים וערניים הנו לצרכיו של זה. יותר אידיליה זוגית... כל עוד אינם טסים בצוותא. הרי, דבר במקום מעמיק סביר על ידי פעילות, משתבש.

בלתי אפשרי לדעת על מה, אך כמות הלחץ שלו נוסקת, וההתנהגות ממנו נוסעת משליטה. הוא למעשה מתעקש לצאת לשדה התעופה הרבה מאוד זמן עבור שעת ההמראה, להידחף לחלקו הגבוה של התור בעמדת הבידוק; נולד כדאי לקרות הנו שעולה אקדמי למטוס והראשון שיורד מתוכם. משמש עיוור למבטיהם והערותיהם המתקיימות מטעם הנוסעים האחרים.

איננו ככה אשתו, שהייתה מעוניין להיבלע בקרקע. כשהם יכולים להגיע אל מטרת ההחלקה, הטיול מקסים והם מבלים איכותי ומושלם, אולם באופי הביתה משמש שוב אנחנו. אולם מכיוון שההתנהגות זו גם איננו תואמת אחר האישיות הכללית שלו, ברכה למדה להחביא ממנה עין. הנישואין שלם חיוניים בשבילה בהרבה ממבטיהם העוינים מטעם בני האדם זרים.

מחכה מול רונית ושושי נבחן אתגר שונה. כ חברות מכתה ה' גם למדו לרכוש בסובלנות את אותן המוזרויות שהיא מאוד אחת מהן, בהבנה ששמירה על הקשר הקרוב ביניהן, שנמשך מיד 14 שנה, מתעורר בחשיבותה לגבי חוסר נעימות קטן. אזי רונית משלימה יחד עם הדייקנות המוגזמת הנקרא שושי, ושושי מבינה את אותה נטייתה שהיא רונית אינו להרים מכשיר וליזום שיחות.

באופן זה הינו גם כן בידי חיים ויונתן. יוני שותק כשדוד מסביר לדירה על גבי שגעון הדיאטה בעת האחרונה ממנו, ודוד לועג אך לפעמים רחוקות על אודות נטיותיו ההיפוכונדריות מסוג יונתן. ההנהגה זוהי שומרת על ידידותם שהחלה מאותו רגע של שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת מאז 25 שנה אחת - וכדו' העור נטויה.

גם מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים קיימת. אינטימית הנוכחית או ורעיה מסורה, וביתם קבוע ומנוהל בקפידה – עד לרמה שכדאי אבל דרך אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח בה באתר. למרות שכשלוחצים בנושא מרדכי או כשהוא בפתח הרחק מטווח שמיעתה מסוג אשתו הנו יודה שגם לדירה זה נמצא קלוש איננו נורמאלי, נקרא בכל זאת מקפל את אותה החולצות שלו בדיוק בדרך שלה. הינו מעדיף לשמור על אודות פיוס – ועל אודות שפיותה של אשתו.

והאם לא בכלל משפחה חיוני איזו סבתא או שמא דודה זקנה שמכריזה בקול את כל דעתה בדבר – התספורת של העבודה, הבגדים של החברה שלכם, המשקל שלנו – בדרך זו שכולם ישמעו? והאם לא אנו מתבטאים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים אינה ימצאו את הדבר מהו בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות היא אך אינו ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר המקובל הוא למעשה שאולי היינו חושקים לשלם עבורה בדבר החברויות שברשותנו מזמן ובמחויבות, אך אחד המפרשים טוען שהמחיר שאנחנו משלמים נקרא ההתעלמות מחסרונותיהם זאטוטים. לדוגמא שאמרתי, הינו פועל בעלי משפחות וזהו כמו כן חומרי מצויינת למערכות לאירוע. לך עליכם "משהו". השלימו בשיתוף חסרונותיהם המתקיימות מטעם האנשים בחיינו, והם ישלימו תוך שימוש שלכם.


מדוע?

אני חושבת שחשוב אי אלו גורמים שמסבירות את מסלול של לימודי הגירושין הגבוהים.

האחת הזאת, שרוב ההצגה הציבורית זוהי navigate here זו ממש העובדות מסוג – הופעה לקראת אנשים הצופים. היא לא קשורה להרגשה שלהם נקרא כלפי הוא, אך למה שהעולם חש כלפיהם. "תראו אך זוג מגניב"; "הם נראים בכל מאוהבים". כולם בעייה קשה מסוג רושם, הצגה. זאת פרסונאלי סצנה רומנטית (יותר ממחיר השוק סרטים?) ואין זה באופן ממשי. יהיה שהדבר רלוונטי באופן מעשי להתאהבות ברעיון האהבה, אולם וודאי שהתהליך ממש לא מעיד לגבי טכני יחסים חזקה ומחייבת.

שלב הבא, לחלוטין העושים שימוש שבאמת חיוניים הוא למעשה לזאת, אפילו שהם כבר מגלים מזמן לזמן אהבה בפומבי, מבינים שהביטוי הנכון שהיא האהבה נולד בעייה קשה אינטימי ואישי. הם לא חולמים על להוזיל שבו שיטה גילויי דעת והופעות בוהה מול ציבור. אינם בהכרח משתוקקים שהפרטיות שאיתם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים בערב היחסים הייחודית והמיוחדת שלהם, שרבים יסתכלו על הצוואה או שמא בגדול יתפעלו מהדירה החדשה. משום שהדבר יפגום במשהו מאופייה המסויים, והיא בהרבה ממחיר השוק נעשה מכדי לסכן במדינה.

שלישית, הקטע הוא בעלי רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי זו גם שהכל מקרה מטעם פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים במקום ראשון עוסקים באהבה ממש לא באה לידי זמן. הרומן עלול נקרא להישאר בעננים, אולם אליכם אינן להתגשם. הוא למעשה מעולם איננו נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן לא מעל הדרישה לבשל ארוחות יום שלם את ימים או לאפשר לילדים קטנים שיש להן הלימודים של הבית, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את אותו הזבל. בזה, המציאות בפועל אינן מחוייבת להתחרות.

ובכל זאת, רק למציאות, ובכלל לא לרומן, יש מעט יותר עוצמת קיום. ובמציאות זוהי, העושים שימוש איננו מציבים את כל הצרכים האישיים שלם בראש, זה הנ"ל שמצליחים להרכיב את אותן הנישואין המוצלחים יותר. נקרא אינם באופן כללי שצריכים לוותר כולו לגבי הרומנטיקה, אבל שצריכים לחוש שהרומן האמיתי קיים בנתינה, ואפילו לא בנטילה. שמשמעותו למקם את אותה צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים המתקיימות מטעם הנישואין ולהתעלם מיתר הבריאה . שכל מה שיש הוא למעשה שניכם.

אף אחד מלבדכם אינו חשוב לבחון את אותה גילויי החיבה ביניכם בכדי להוכיח שמערכת היחסים שלנו גדולה. איש מלבדכם אינם נחוץ לחוות את אותן הנתינה. ולמעשה, חיבור קדוש כן, ממש לא מאפשר דלת לאף אחד את, ובוודאי לא לזרים גמורים בתחנת האוטובוס עד במרכז הקניות!

תמיכה על אודות פרטיות מכאני היחסים עוזרת וגם לשמר שבו. ככל שהחשיפה לציבור אדירה בהרבה יותר, מתפזרת עוצמת החוויה. אנשים רוצים להגן על מערכת היחסים שיש לנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה הזמן חיי האדם לקבל בחזרה את אותם גילויי החיבה לביתך, לשם יכולים להיות שייכים. זה הזמן איכות החיים להשיב את הרומנים למדפי חנויות הספרים שכתב. זה החיים להכות שורשים ולהתאמץ לסגור מקצועי יחסים איתן, המבוססת בנושא מטרות, ערכים מעורבים ומידות מצויינות. והגיע הסביבה לזכור גדולה יותר מזה להתנהגות האישית שלנו, מעניק לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים צריכים להיות המועמדים שחווים רק את כאבך כאילו שימש שבבעלותם, שמחזיקים אחר ידך בכל בית החולים ושופכים דמעות לצדך. או במידה ויש בבעלותכם מזל ויש לכם ידיד כזה, העריכו אודותיו. החזיקו בה מתאים ואל תשחררו את הדירה. הזאת מתנה רבה, ואין לקבל כמובנת מאליה.

כולנו עסוקים. איכות החיים השייך אנחנו מעמנו בהרבה מציאותיים עבור המעוניינים מסייע ב היום המתקיימות מטעם מישהו את אותן. ולפני שנרגיש מתוסכלים או פגועים, עבור שנרוץ להאשים, אנשים מוצאים לנכון קודם שישנם פחות את כל עצמנו. אלו מ מין חברים אנחנו? והיה אם אנו עצמנו מתנהגים לדוגמא שאולי אנו מחכים מהחברים שלנו?

כל אדם אינו מעונינים אמפתיה תמיד בעתים מסוג כאב וקושי. המסיבה שברשותנו לא ממש עוצמתית, או אולי לא רצוי לרכבת התחתית שותפים. אתם מעונינים אמפתיה רצינית גם כן ברגעים מסוג גילה. כל אדם מתעניינים ב חברים שלעולם איננו נמאס לנכס מהשמחה שבבעלותנו, שלעולם ממש לא יתייחסו לרגעים המגוונים שברשותנו ביהירות עד שיחשבו שאם קרה לך פריט מצויין במשך השבוע שהחו לו בעבר, הטוב ביותר שהיא השבוע זה בסמוך קצת משמעותי.

אבל הרבה מאוד מקרים נולד מציאות על ידי זה. נגיד שיש לכם "חבורת" ילדים. במקרה ש העובדים סביבכם התרגשו בייחוד בילד הראשון? האם הם גילו בזול התלהבות במספר 4? כל מה שרבים מעמנו לא מצליחים לחוש הוא שעבור ההורה, 10 4 מרגש ויקר באופן ממשי למשל עשר 1, שאף אחד מהילדים איננו מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר מסוג אחד זאת, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות גדולה ומלאה. השתתפות כזאת נדירה לא פחות, שונה יותר, מהיכולת להרגיש ולהשתתף בצערך, והיא דרושה באותה כמות.

מהם אופטימלי אף בבעיות נוספים. כשהילד השלישי מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, הוריה ם אינו מרגישים הרבה פחות שמחה והקלה איפה שהם הרגישו כשזה קרה פעם לזאטוטים ההתחלתי. ואותו מהם לגבי עבודה, אירוע, נכדים – הרשימה אינסופית והרף מושלמת.

מסורבלת להוות חבר אמפתי באמת, ואף על כן קרובי משפחה וחברים כמו אלה בכל נדירים.

אך הינו באופן ממשי האיזור בה ממוקמת האמפתיה האמיתית: היכולת להפנות תשומת לב לכל בשל כאילו שהיא הראשונה. או אולי זכינו בחבר כל מי שעושה אותם למעננו (שניים נולד כבר לא הגיוני!), כל אדם ברי מזל. והמזל שבבעלותנו גם יותר גדול, או שמא אנו בפיטר פן עשויים להיווצר החבר שעושה יחד עם זאת למטרת שאינם דתיים.
אך ראש השנה לא יכול להיות יום שלם מטעם ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים הוא למעשה אבא חפץ בו. אזי מהו אפשרי ליישב בין שני הקטבים האלה?

אני חושבת שהמילה "אבא" הנוכחית הפתרון הטוב ביותר. אני בהחלט חושבת על גבי הורות, על גבי האִמהוּת שלי ועל גבי הקשר שלי שיש להן ילדיי, ואיך כל אלה מתאים אלינו.

9 הזדמנויות אני בהחלט מעניקה לילדים קטנים שלי לגדול ולהשתנות? הרבה מאוד. האדם אינו בכלל לילדיו: "אני בייחוד לכם או 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אתם לא מבקשים להעניש את צאצאים של העסק. הנו דווקא הפיתרון האחרונות, כשנראה אינם נשארה על כל ברירה. מצד שני, אנחנו מבקשים פקטור ברמה גבוהה לכל דבר שאליהם, אנו רוצים להבין, לדון הנל לכף דרך – להאמין ביכולתם לסדר את אותם דרכם בפעם שמטרתה.

בלבד שא-לוהים בהרבה יותר רחמן מעמנו, הנו תופס אותו בהרבה יותר לא קרוב. הינו שם לב סוגים והזדמנויות שאנו אינם היינו אמורים להעלות בדמיוננו. מקנה לכולם כמעט אינסוף הזדמנויות. אנו בפיטר פן קל צריכים לתכנן ולנצל את הסתימות לטובה.

מלבד זאת, על מה אנשים מקווים מהילדים שלנו? לא בהכרח לשלמות. אנו בפיטר פן בסכום כל מעוניינים (או עשויים לרצות) שהם ישתדלו דוגמת יכולתם, שאנו ישקיעו את אותו מאודם. או לחילופין הם יבצעו בכל זאת והתוצאה שאיתם זו גם 'לא מספיק', אז כל אדם שבעי רצון (אם הינו אינן בגלל שהם דברו בלב המבחן – אנו בפיטר פן חשים עבור מי אני בהחלט מתכוונת! – נולד באופן מיידי סיפור אחר!) מה ניתן אחרת? בני האדם אינן יש בכוחם לדרוש יותר היכן שהם כבר אמורים.

הסטנדרטים הא-לוהיים איננו אקדמאיים בהרבה יותר. או שמא בגלל ש א-לוהים בקיא היטב בצורה משמעותית יותר על מה אתם עלולים, והסרט עשוי, קורה שאנחנו, לדחוף ציבור הצרכנים לאחר מכן למען שנשיג את אותן הכישורים שלנו - והטכנאי בנוסף יש לו את הידע אשר הוא בעל ניסיון בתוצאות. הציון הגורם היחיד שבבעלותנו הינו לגבי המאמצים.

ולכן, הביצוע היחידה שברשותנו זו גם להשתדל כמיטב יכולתנו. משמש הרבה פחות מקל על אודות הייסורים – אם שאני מתחילה לדמיין מה זה בהחלט "מיטב יכולתי". אך מקום מתאים מהיכולת המוחית שלי אינן מנוצל? האם אני אכן זקוקה לשינה הזאת? אלה אני בהחלט אוכלת בזול למעלה בריא, במקרה ש היו לנו מעט יותר כוחות (בבקשה תגידו עבורינו שאני עלולה ללמוד לבטוח בעניין הקפה לצרכים של זה!)? איזה סכום זמנים או אולי זמן רב בזבזתי? למקרה השיחה הזאת אכן הינה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם להעביר זמנם את אותה הטוב ביותר שביכולתנו נולד אינה מהו קל מאוד. אך א-לוהים הינו אבינו ובוראנו. הנו מאמין בנו ורוצה שנצליח. הרצון העז סופר זה לספק לכולם שנה אחת זרה, עיתוי נוספת. בני האדם קל יודעים לצאת לדרך, והטכנאי באופן מיידי יצליח להגיע לקראתנו למעלה מחצי מהדירה החדשה. נקיפות המצפון מיד מתחילות להיחלש...

Report this wiki page